Properament, relleu al grup municipal de la CUP

Després de més de sis anys com a regidor, en Josep Raventós abandona la política institucional per poder donar prioritat a la seva vida personal, social i política fora de la institució. El relleu d'en Josep serà en Carles Corro Campos.

Tal com ja vàrem anunciar a la tardor de 2020, en Josep Raventós, qui va entrar a l’any 2015 a l’Ajuntament, preveu deixar l’acta de regidor després del ple de juliol d’enguany

Des de la CUP Molins, no podem fer altra cosa que agrair l'esforç, empenta, voluntat i estima que en Josep ha dedicat, en tot moment, en treballar per la Candidatura i en defensar els drets i interessos de les classes populars al consistori durant aquest període.

Com ja hem explicat en altres ocasions, el codi intern de la CUP limita a 8 anys consecutius el fet de ser regidor/a municipal. La finalitat? Evitar caure en els vicis propis de la política tradicional. Per tant, per la CUP és perfectament normal que hi hagi relleus cada cert temps, permet-nos no ancorar-nos en la institució i poder seguir amb les nostres professions, militant i fent política des del carrer.

I és amb aquesta visió que la CUP Molins porta treballant des que té representació a l'Ajuntament. Persones amb empenta, que destinen esforços durant un temps limitat i donen pas a un altre company o companya, acumulant l’aprenentatge en el si de l’assemblea gràcies a l’esforç de màxima transparència interna i externa.

Per tant, al ple de setembre, un nou company de la CUP entrarà al Grup Municipal que, dia rere dia, treballa i lluita incansablement en el terreny institucional. El relleu d’en Josep serà en Carles Corro Campos, número 9 a la llista electoral del 2019. En Carles, advocat de professió, milita a la CUP Molins des de l’any 2019. A més, ha participat i participa en altres moviments polítics i socials, així com en organitzacions de defensa dels Drets Humans.

Desitgem tots els encerts i tota la força tant a en Josep com a en Carles en aquestes noves etapes que ara encaren!