Per una escola pública i en català, la lluita continua!

Després de tdies de vaga i mobilitzacions, i davant l’immobilisme i l’actitud de menyspreu del conseller d’Educació, Josep González Cambray, vers les demandes de la Comunitat Educativa els sindicats han demanat al President Aragonès i al Govern que mediï en aquest conflicte i, lamentablement, tant el President com el conjunt del Govern han blindat la posició immobilista del Conseller. Davant aquest escenari de bloqueig i recollint les demandes de la Comunitat Educativa, la CUP ens posem a disposició per contribuir a avançar en la resolució del conflicte i al costat de les famílies, docents i el conjunt de la Comunitat Educativa.

El dimecres 23 de març la COS, la Intersindical-CSC, el SEPC i la USTEC, han convocat una vaga de la comunitat educativa. La CUP ens sumem a impulsar la vaga i fem una crida a omplir els carrers per respondre a les imposicions dels tribunals espanyols. Cal que lluitem des d’avui mateix per frenar l’ofensiva espanyolista que estem vivint arreu dels Països Catalans, cal que defensem la nostra llengua a l’educació i a tots els àmbits.

Estudiants i docents tenim la convicció que cal unir forces per demostrar i deixar constància que no es tracta d’un atac aïllat. Es tracta d’una peça més de l’estratègia orquestrada per part dels estats espanyol i francès contra l’eix vertebrador dels Països Catalans, la llengua pròpia de la nostra nació. Si volem un futur on puguem treballar, estudiar i viure plenament en català, només ens queda organitzar-nos, lluitar i demostrar que la força del poble treballador català és, quan s’ho proposa, indeturable.

Fem una crida a TOTA la Comunitat Educativa del Principat de Catalunya a unir-se a la vaga del 23 de març i a lluitar amb nosaltres per l’únic model que ens pot permetre construir el futur que volem: una escola pública i 100% en català.

Per una escola pública, de qualitat i en català!